Garancia

Garanciális, jótállási feltételek, szavatosság

A törvényi garancia-időtartam 1 év a vásárlási időponttól. A terméken fellépő esetleges hiányok miatt forduljon vevőszolgálatunkhoz. Erre a célra ajánljuk a vásárlási bizonylat gondos megőrzését.
A garancia olyan módon történik, hogy a hiányos részeket választásunk szerint vagy térítésmentesen rendbe hozzuk, vagy kifogástalan részekre cseréljük. A kicserélt részek a mi tulajdonunkat képezik. A helyreállítás, vagy az egyes részek cseréje alatt sem a garanciaidő nem hosszabbodik meg, sem új garanciális határidő nem lép életbe a készülékkel kapcsolatban. A beépített alkatrészekre nincs egyéni garanciaidő.
Nem vállalunk garanciát olyan károkért vagy hiányokért, melyek a készüléken vagy annak részein túlzott igénybevétel, szakszerűtlen kezelés és karbantartás miatt lépnek fel. Ez érvényes a használati utasítás figyelmen kívül hagyására is, mint alkatrészek és tartozékok, melyek nincsenek a programunkban felsorolva. Azon személyek készülékbe való beavatkozása vagy változtatása, akik általunk nincsenek meghatalmazva, a garanciajogosultság megszűnését jelenti.

  • A reklamációk mintegy 90%-a kezelési hibára vezethető vissza, és elháríthatók, amennyiben kapcsolatba lép szerviz-forródrótunkkal. Ezért arra kérjük, mielőtt a kereskedőjének visszaviszi a készüléket, használja ezt a forródrótot. Itt anélkül, hogy fáradtságot okozna magának, gyorsan segítünk Önnek.
  • Fontos utasítás: Kérjük, ne küldje a készüléket a szervizcsapatunk felszólítása nélkül címünkre. A felszólítás nélküli beküldések költségei és az elvesztés veszélye a feladót terhelik. Fenntartjuk magunknak a felszólítás nélküli beküldések átvételének megtagadását, vagy a megfelelő áruk postai utánvéttel történő visszaküldését a feladónak.

Szavatosság

Az általunk forgalmazott termékekre a Ptk.-ban foglaltak szerint meghatározott mértékű szavatosságot vállalunk, illetve vállalnak beszállítóink. A szavatossági jogok érvényesítésének határideje a teljesítés időpontjától számított egy év.

Szavatossági igény esetén a vevő kérheti:
  • elsősorban - választása szerint - kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát, és a szavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott kényelmetlenséget;
  • ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a kötelezett a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének az nem tud eleget tenni - választása szerint - megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

A nem rendeltetésszerű használatból eredő hibák esetén a szavatossági igény nem érvényesíthető.
A szavatossági igény leértékelt áru esetén is érvényesíthető, ilyenkor is lehet minőségi kifogással élni, amennyiben a kereskedő nem jelölte meg a leértékelés okát.
A vásárlástól számított 6 hónapig a kereskedőnek kell bizonyítania, hogy a termék a vásárláskor hibátlan volt, illetve, hogy a hiba a használat során következett be a termékben. 6 hónap letelte után a fogyasztónak kell bizonyítania, hogy a hiba a termékben már a vásárlás idejekor is fennállt.
Amennyiben a vásárló a termék hibáját a szerződéskötés időpontjában ismerte vagy ismernie kellett, cégünk mentesül a szavatossági felelősség alól.
A szavatossági kötelezettség teljesítésével és a szerződésszerű állapot megteremtésével kapcsolatos költségek - ideértve különösen az anyag-, munka- és továbbítási költségeket - cégünket, illetve beszállítóinkat terhelik. Kicserélés vagy elállás esetén a vásárló nem köteles a dolognak azt az értékcsökkenését megtéríteni, amely a rendeltetésszerű használat következménye.


Kellemes böngészést, jó vásárlást kívánunk!